lauantai 10. syyskuuta 2011

Pokaali




Vielä yksi, Kirahvilan Kati luovutti minulle viime viikolla tämän pokaalin. Sen saajan kuuluu kertoa kymmenen uutta asiaa itsestään. Kiitos Katille ja tämän tästä ottakoon ken tahtoo :)

1. Nukun melkein aina sukat jalassa, uni ei tule kylmin jaloin. 
2. Käytän kuukuppia.
3. Minulla on nenässäni lävistys, jonka olen ottanut Ilosaarirockissa vuonna 1993. Korua en ole siinä pitänyt aikoihin, mutta se on auki edelleen.
4. Minulla on vasemmassa sääressäni antilooppitatuointi.
5. Imin pienenä oikean käden peukaloani.
6. Lapsuuden haaveammattejani olivat mm. kukkakaupan täti, siivooja ja missi.
7. Pidän kuivasta omenasiideristä.
8. Nypin kynsinauhojani ja sen takia käteni ovat sairaanhoitajan käsiksi aika ajoin melko kyseenalaisen näköiset!
9. Olen aika hyvä ottamaan suoniverinäytteitä.
10. Kuuntelen pääasiassa suomalaista musiikkia, koska en jaksa keskittyä englanniksi laulettujen sanoituksiin. Haluan heti ymmärtää mistä laulussa on kyse.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksestasi!