sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Tällä hetkellä minä...





Vietän näköjään blogini osalta hiljaiseloa. Kotona kesytän kaaosta kirjaimellisesti, tuskailen ja olen tyytyväinen, kun saan tavaroita pois nurkista. 

Testailen toverini digijärkkäriä, ajoittain meinaan haaveilla kovastikin sellaisesta. Pokkarin ominaisuudet eivät aina tahdo riittää, vaikka toisaalta tohdin epäillä itseäni; näinköhän jaksaisin sitten kaikkeen tarvittavaan perehtyä... 

Odotan säiden lämpiämistä, ihan kuin kesä ei olisi kunnolla vielä alkanutkaan... vaikka luonto ympärillä kertoo kyllä ihan muuta. 

Järjestelen ja suunnittelen, edessä ovat nimittäin juhlaviikot, lapsemme vanhenevat peräperää. Lisäksi tiedossa Kesäkeittiömme viralliset avajaiskekkerit, niiden takia kyttään sääennustuksia jännityksellä (melkein hermoillen)!



2 kommenttia:

  1. Minä ostin vuorostani digipokkarin, kun olin niin kyllästynyt kantamaan painavaa ja hankalaa järkkäriä kaulassa joka paikkaan. Se painaa ja ahdistaa kaulassa. Lenkille ei ainakaan viitsi painavan kameran kanssa lähteä. Olen siis sitä mieltä, että kummallekin kameralle on oma tarkoituksensa. Välillä kaipaa toista ja välillä toista.
    Tämä viikko on kyllä ilmeisesti aika kalsa ja epävakaa... =/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se varmasti on, että molemmille on tarkoituksensa. Tällä hetkellä huomaan, että taitaa olla jokin kuvausähky miulla, koska en ole ihan niin paljoa kuvannut kuin kesäisin yleensä. Järkkärin jos hankkisin, niin pitäisi mennä kyllä ihan jollekin kurssille opettelemaan, että saisi tarpeeksi irti laitteesta... no jatkanen toistaiseksi pokkarilinjalla...

      Poista

Kiitos ajatuksestasi!