perjantai 3. helmikuuta 2012

Ilman suunnitelmia





Olen huolehtinut päivittäisestä ulkoiluannoksestani melkoisen hyvin kipakasta pakkasesta huolimatta. Olen siltä osin itseeni tyytyväinen. Edellisen postauksen jälkeen nukuin kohtalaisen hyvät yöunetkin, ja se helpotti oloa melkoisesti. Sisareni antoi hyviä vinkkejä, miten konkreettisesti voisin asioitani laittaa eteenpäin työ-ja ammattiasioita ajatellen. Kiitos Kaisa siitä vielä tätäkin kautta.

Alkavalle viikonlopulle ei ole mitään valmiita suunnitelmia, ja se tuntuu ihanalta. Ajattelen, että tehdään mitä huvittaa tai ollaan tekemättä. Yritän olla vaatimatta itseltäni mitään. Äsken huvitti käydä hiihtämässä viereisellä pellolla, josta tämä kuvakin on. Tosin se on otettu alkuviikosta, kun komea sumu nousi läheisestä isosta ojasta pakkasen kiristyessä. Asumme kauniissa ympäristössä, sen olen todennut jälleen kerran tällä viikolla. Isäni, joka on harrastanut valokuvausta aina (niin kauan kuin minä olen ollut olemassa), kehui tätä valokuvaa "sikahyväksi" :). Sanomattakin lienee selvää, että se lämmitti mieltäni. (sanoin silti)

Kaunista ja hyvää energiaa lataavaa viikonloppua Sinullekin!


p.s. Kokeilin Kaisan pyynnöstä isointa kuvakokoa, ainakin maisemakuvan kanssa toimii. Vanhan taustan kanssa ei toiminut. Katsotaan mitä tuleman pitää :)









1 kommentti:

  1. jes, ehdottomasti parempi tuo isompi kuvakoko! :)

    hyvää viikonloppua! <3

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksestasi!