keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Vuosikymmenenvaihtopäivän aattona ajateltua


Kuu viime syksyltä, odotan tämän marraskuun superkuuta!



En minä näköjään innostunutkaan sitten tänne sen enempää kirjoittelemaan. Ei tullut uutta aloitusta, vaikka hetken tuntuikin siltä. Onkohan niin, että olen jotenkin tuon nopean sosiaalisen median lisääntyneen käyttöni kanssa hukannut bloggaamisintoni? Kirjoitan Facebookissa paljon harkitumpia asioita kuin alkuvuosina, haluan että siellä sanomillani asioilla on merkitystä. Niihin saa nopean reaktion.  Toisinaan ajatuksia pursuaa päästäni niin, että kirjottamisen halu on kova... mutta jos ei heti pääse tuottamaan tekstiä, se katoaa. Tai sitten tyydyn typistämään ne ajatukset johonkin lyhyempään. Ehkä enemmän kuitenkin pyöritän edelleen siellä päässäni tai sitten selitän kanssaihmisilleni.

En ole kuvannut kameralla pitkään aikaan, tämä vuosi on ollut harvinainen sillä saralla. Kesällä ostamani uuden puhelimen kanssa olen kuvannut senkin edestä. Sen avulla saan kuvani nopeasti jakoon halutessani Instagramin tai Facebookin kautta, eikä tule sitäkään vähää sitten avattua läppäriä ja siirrettyä kuvia Canonilta koneelle. Niin se aika muuttuu ja minä tai ainakin käytös sen mukana.

Minä vaihdan huomenna vuosikymmentä. Siihen liittyen on paljon ajatuksia. Haluaisin kirjoittaa juhlapuheen. Tiivistää ajatuksia, jotka pääkopassani ovat muhineet viime aikoina. Ei ole ikäkriisiä. Elämä on monelta kantilta hyvällä mallilla. Olen onnellinen, ja tyytyväinen. Näin on hyvä. Olen hyvä ja hyvän ikäinen. Kypsä ja kokenut nelikymppinen. Näillä sanoilla tsemppasin ikätoveria Facebookissakin, kun hän kauhisteli parin viikon päässä olevaa omaa vuosikymmenen vaihtamistaan. 

Näillä mennään!


1 kommentti:

  1. Sosiaalinen media on varmasti (alati) muutoksen kourissa. Minä olen jatkanut bloggaamista, mutta se alkuaikojen into on poissa. Kuvaamisenkin suhteen koetan keksiä jotain, mikä innostaisi... Jos vaikka se superkuu.

    Mutta sinulle toivotan lämpimästi onnea! ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksestasi!